Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

påskhelgen

Publicerad 2013-03-31 11:57:16 i

Gårdagen bjöd på riktigt påskväder! vi for till mamåpap och grillade lunch, sen blev det pulkaåkning ända tills man kunde vrida ur barnas kläder :)

Neo har gått och blivit sjuk, IGEN! Tror jag blir galen, tredje gången efter jul. Men nu har han bara en vanlig förkylning, men dock ingen matlust. Men förhoppnigsvis är han på bättringsvägen snart :) Men nått possitivt med den här sjukan är att han har slutat vakna vissa nätter för välling, men som mamma vaknar man ändå och undrar om allt är som det ska, haha.

Idag blir det bara att vila lite så Neo blir frisk nån gång, tur disney channel visar massa disneyklassiker hela påsken :) sen kanske vi går en sväng till syster och sitter ute i solen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela