Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

Nån?

Publicerad 2013-03-28 21:08:59 i Allmänt,

Nu när jag bestämt mig för att börja blogga igen, så måste jag fixa design och grejer. Någon som känner sig sugen på att hjälpa mig med det? För sånt kan jag verkligen ingenting om! Eller man kanske ska byta och börja blogga på "vi med barn" eller vad det heter. Får fundera på det, bloggar här så länge.
 
Har varit mycket fikande idag och det kommer fortsätta så imorn också, så i helgen blire att träna bort ALLT!
Får hoppas på att man hinner med en prommis imorn innan alla kommer, MÅSTE hinna!
 
Sitter vid Nicklas dator just nu och jag tror jag får spunk! Han har ju skaffa nått vursting tangentbord som klickar hur högt som helst, blir tokig! plus att tangenterna sticker upp 1 mil så fingrarna lixom snubblar fram, helt omöjligt att skriva då man är van vid bärbar dator. Så måste sluta skriva nu innan jag flippar ur.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela