Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

ber om ursäkt

Publicerad 2013-03-28 08:02:32 i

Blev kanske ett lite hårt inlägg igår, men ungefär precis så kände jag just då.
Men idag är det nya tag, för här ska bakas! Nicklas fyller år imorn, så det blir gäster ikväll och imorn :) Sen har Neo kalas om 2 veckor och födelsedag den 18, så nu är han ingen bebis längre. Tiden bara rinner iväg! :)

Har funderat på att ta upp bloggningen igen också, bara för att jag behöver skriva av mig nånstans. Kanske blir det lösenord, kanske inte. Det ser vi med tiden :)

Man ska väl försöka kliva upp och börja med bakningen, så man hinner med en promenad också.

Kommentarer

Postat av: sofia Fastevik

Publicerad 2013-03-28 09:02:46

Han är såå söt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela