Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

hostihost

Publicerad 2013-04-01 18:58:04 i

Gårdagen bjöd som sagt på soffhäng och innemys då Neo inte va så kry. Men det gjorde oss ingenting, man är lite slut i huvudet efter sånna här dagar.

Men idag tog vi oss ut ävenfast Neo va sämre, men ingen har dött av lite friskluft :) han låg och mös i solen i vagnen hela dagen, sen gick vi hem och mös vidare. Han somnade tom på en kudde på golvet idag, det är INTE likt han alls, han kan knappt ligga still 1 sek annars. Men hoppas han börjar bli bättre snart, han har ju varit sjuk sen i fredags så.

Motionshumöret har aldrig varit större tror jag, skulle kunna va ute och gå en hel dag! Så imorn blir det att shoppa nya skor till Nicklas så vi kan börja ta våran dagliga prommis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela