Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

3 veckor kvaaar

Publicerad 2012-03-20 15:42:16 i Allmänt,

Då har man börjat tvätta upp alla bebiskläder och fyfaan säger jag då bara.. Dom är ju så små och plottriga att hänga så det finns inte!! =O nästan så dom faller ner från strecket.. Har tvättat en 8 kg maskin och har en kvar, sen är alla 50/56 tvättade.. Sen får man väl hoppas på att man aldrig mer behöver köra en full maskin med BARA bebiskläder igen =P Stod nere i tvättstugan minst 30 min och hängde, pjuuuh..

Nu måste vi bara fara till GittGittan och hämta hem vaggan, köpa en skötbädd och sen börja ställa iordning allt så vi får det så bra som möjligt =) Tur vi har stort tv-rum säger jag då bara! Någon som har nått förslag på vad jag behöver men som jag inte har hemma? Typ småsaker, vet att jag måste köpa tvättservetter och salva till lillrompen.

Jag håller alla tummar jag har att jag inte behöver gå över nånting, isf max 1 vecka! För annars kommer det bli mitt i smeten när Therésze, Rasmus, Madelene och Emma fyller år. Men eftersom Linnéa kom på min födelsedag så skulle det inte förvåna mig att jag får på någons födelsedag också =P

Ska sluta surra nu, den som orkade läsa hela inlägget kan ju lämna en kommentar ;) haha



När vi var och hälsade på lillRasmus för första gången

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2012-03-20 18:09:52

när är du beräknad? =)

Postat av: En Liten Emma

Publicerad 2012-03-20 19:20:45

Jag skulle inte klaga om Sputten kom på min födelsedag iallafall. :) Bästa födelsedagspresenten skulle det bli!

Postat av: Kusin Eve

Publicerad 2012-03-27 10:59:43

Jösses vad med småkläder du har! Fick lära mig att det inte var nån större idè att köpa på sig alldeles för mycket 50/56 kläder, för dom växer ur det på några veckor bara. :) Men sen gör alla som de vill..en jäkla tur det. Haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela