Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

Jappjapp

Publicerad 2012-06-18 06:19:03 i Allmänt,

Bloggen ligger tyvärr läääängst ned på min prio-lista just nu, tom städning går före :p Men ni som har instagram kan ju följa mig där, försöker iaf lägga ut minst 1 bild varje dag ;) @brattn

Annars så rullar allt på som vanligt, lilleman växer så det nästan knakar och skrattar å pratar för fullt :) Nicklas har fått jobb och idag är första dagen, lycka till! Pappa fyller år idag och lilleman blir hela 2 månader :)

En kort och snabb update, håller mest till på facebook och instagram nu mer. Kan hända att blogg-suget kommer tillbaka till hösten, kanske!

Ska försöka somna om nu medan Neo sover :) hade götta allihop! pössN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela