Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

boyfriend

Publicerad 2012-06-19 23:01:18 i Allmänt,

Känns jätte konstig nu när Niklas börjat jobba, från att umgås varje dag hela tiden till att ses knappt 3 timmar på ett dygn :o det är en himla omställning måste jag säga. Både för mig och honom. Nu måste jag ju ta hand om Neo hela tiden, ge han mat varje gång, byta varje blöja osv. så nu blir det absolut ingenting annat gjort hemma. Idag hann jag tex bara tömma diskmaskinen, ingenting annat blev gjort. Imorse for Niklas på jobbet halv fem, då sov jag djuupt! 19.30 kommer han hem och vi laga mat, sen umgicks vi med glass framför tvn tills för 30 min sen då han somna. Tur han är ledig imorn så han kan ta Neo så jag får fixa här hemma och tänka liiite på mig iaf. För det är nämligen så att Neo inte sover längre än ca 30 min på dagarna om han nu sover,. Han sover endast i rullande vagn eller om vi far och träffar alla kusiner där det är mycket stök och bök :p Men jag tackar gudarna för att han sover när det är livat!

Men hur mycket uppmärksamhet Neo än kräver så ångrar jag inte en sekund att han kom till världen! Han är vårat lilla sprattel <3

Tror även att en tand spökar, han dregglar huur mycket som helst och han brukar inte va såhär gnällig och missnöjd som han varit senaste 3 dagarna. Stackars liten!

Nu blev det ett långt inlägg, haha :p men behövde skriva av mig lite. pössN

Kommentarer

Postat av: En Liten Emma

Publicerad 2012-06-20 09:12:08

Måste komma till vännäs och hälsa på alla er någon dag! Neo ser ut att ha blivit så stor! :)

Postat av: Zandra

Publicerad 2012-06-20 11:15:46

Du kommer snart in i rullen. Du får ha han i bärsjal eller bärsele.

Du är en fantastiskt bra mamma!

Postat av: Magdalena

Publicerad 2012-07-31 22:00:46

Ni kommer snart att få in rutiner som passar er båda! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela