Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

snékisse

Publicerad 2012-08-30 03:20:21 i

Har skaffat oss en jätte söt liten kissebebis, eftersom vi ska he bort sotis så skaffade vi en ny kompis till doris :)

Zombie heter han från ursprung, men redan när vi köpte Doris så ville jag att min kisse skulle heta Dumper, men Doris va ju en tjej. Så nu mer heter han Dumper.

Haha, han är lite mongo. vakna för en stund sen av att han slicka mig på armbågen :s helt utan anledning :p sen nu va han och busa under täcket och då slicka han mig på skinkan, se börja han bita också haha

Men han är så mysig och sover i ens famn på natten :)

Nu ska vi sova vidare jag och Dumper, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela