Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

kort update

Publicerad 2012-08-17 08:55:16 i

Kan ju passa på att köra en kort update om hur läget är,.
Ligger för tillfället på en madrass i mampaps friggebod och lyssnar på när Neo pratar med sina leksaker i vagnen. Har tillbringat natten här. ÄNTLIGEN har sommarvärmen kommit, synd bara att det blev så sent. Men mig gör det inget som ändå bara går hemma på dagarna :)

Våran storkille sitter själv nåra sekunder, så nu övar vi på för fullt med det om dagarna. Sen så har han ju hunnit växa ut strl 62 också, så nu äre 68 som gäller. Huga vad fort tiden går!

Och snart fyller man 21, huvva så gammal jag blivit! Det senaste året har bara rusat iväg med flytt, graviditet, barnafödade och bebismys. Snart bott i egen lägenhet 1 år :o

Nu är Neo och hans leksaker osams, får fortsätta senare, då kommer bilder också. Huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela