Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

God natt

Publicerad 2012-08-30 23:18:57 i

Imorgon blir det roadtrip! En sväng till hudiksvall står på schemat, Krille ska kolla/köpa bil :)

Har två "vänner" i sängen, Doris ligger på min mage och morrar åt lillkisse som inte fattar nånting :p Haha nu försvann Doris och lillkisse tog över hennes plats och nosar som en tokig!

Nu ska jag sluta surra och gosa med bebiskisse :)

P.S. tummen ner för att jag inte fått sova med Niklas på hela veckan och att jag saknar han som tusan just nu! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela