Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

Barnvagn

Publicerad 2012-08-26 16:50:44 i Allmänt,

Igår fick Neo sin sittvagn av sin mormor och morfar =) Den är sååå fin! Både han och jag älskar den.
Det blev en Crescent, en beige en, jätte opraktiskt men snyggt!
 
Det va inte tänkt att vi skulle köpa den redan, det skulle bli efter vintern, men dom va på rea bara igår så det blev en ändå. Men jag klagar inte! Älskar vagnar, skulle kunna shoppa lös en hel dag bara på vagnar (om jag bara hade pengar och plats till dom) Men vi va ju såklart tvugna att inviga den igår, så det blev en prommis till syster Therésze.
 
Neo fick sig sin första tjongableng igår, han och hans kusin kom inte riktigt överrens. Det slutade med 2 prickar i pannan, 2 fartränder på ena sidan huvudet och 1 på andra sidan, stackarn! Men efter lite mys med moster och gnöl så var det bra igen :) 
 
Ingen som vet nån som bor på landet och skulle kunna ta en katt? annars måste vi tvyärr avliva han. Han har fått för sig att börja bajsa i sängen om vi inte släpper ut han direkt han ätit klart. Förstår inte varför han börjat med det, kattlådan är helt ren och sängkläderna också så de kan inte va dom som luktar konstigt. Så han skulle behöva komma nånstans där han får/kan va ute 24/7. Det är som att han vägrar bajsa inomhus, och om vi inte släpper ut han när han är nödig så strejkar han och bajsar i sängen för att hämnas eller nått. Skit drygt! 
 
Här är iaf vagnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela