Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

19/8-12

Publicerad 2012-08-19 21:15:51 i Allmänt,

Nu fick jag tid över för lite bloggande igen.
 
Neo ligger i sängen och surrar med spöket Laban och blåbärspajen är i ungen, mumma!
 
Idag har det varit en lite sådär höstkylig dag, när solen kom fram var det varmt men när det blåste och solen försvann blev det skit kallt! Lite tråkigt att det redan är höst, vill verkligen inte har vinter än :/
 
Var på loppis idag och fyndade lite kläder åt Neo och en sommar/gåpåstan vagn, en vagn som jag hade planerat att köpa till nästa sommar. Tur den är liten att förvara då vi inte har nått förråd eller liknande. Som vanligt så fick man inte betala ett endaste öre för nånting eftersom att mamma va med. Tack mamma, du är bäst! <3
 
Neo upptäcker mer och mer för varje dag som går. Idag hittade han sin spegelbild och började surra med den, sen blev han helt såld på en colaflaska :P 
 
Nu blir det mys med Niklas och blåbärspaj i soffan. hade bäst!
 
(kommer upp ett inlägg från mobilen med massa bilder strax)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela