Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

Nu är jag lesssssssssss

Publicerad 2012-04-15 20:04:33 i Allmänt,


Jag finns inte där för dig längre, inte det minsta!
Så räkna inte med mig nästa gång du behöver nån.
Puss och kram ;)


Nu vill jag att det ska hända nått, ååååh. Så himla tråkigt att bara gå och vänta å vänta å vänta osv...
För det första så vill jag inte va fet längre, nu har jag blivit för fet och för det andra så vill jag ha mitt knyte på utsidan (så jag kan bestämma själv när han får sparka på mig)!



Fotograf: Sofia Backgård

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-04-16 00:04:42

Gud vilken fin bild! :)

MEn nu vill vi se en bebis! :D

Postat av: Faster Yvonne

Publicerad 2012-04-21 12:08:28

Grattis till din söta pojke! :-)Kram till er båda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela