Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

pluggis

Publicerad 2011-02-03 16:18:58 i Allmänt,

Ingen lärare idag = Inget prov!
Så jag gick till bibblan och låna en bok som jag sen tio i tre lämnade tillbaka utläst! inte illa alltså
Känner mig riktigt duktig., Synd bara att det inte va till nån nytta, det hade kunnat få va till ett svenska arbete lr nått
men icket.. Men hade iaf nått att fördriva tiden med hela dagen =P

Blir krogen imorn, girls night out ;) UNDERBART!
Elin och hästtjejerna tyyp.. hoppas bara dom skippar hästsnacket och jobbsnacket, det skulle uppskattas =P (så om ni läser det här så vet ni de =])
Ne, men får väl i värsta fall sitta och prata skotrar, billjud osv med killarna på förfesten för det kan jag då mer om och är mer insatt i haha..

Ska lägga mig under täcket nu och sova bort min huvudvärk.. uuuusch



Måste bara berätta om den här tröjan som jag köpte på h&m för 50 kr..
Nicke tycker jag ser ut som en liten flicka i den haha,
Vet inte riktigt vad jag tycker om den, den är väl söt men verkligen INTE min stil! Men jävligt skönt =)
Tyckte att den va värd 50 kr iaf =P

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2011-02-04 09:25:50

den var ju skitsöt på dig ju!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-04 09:58:32

Du kan glömma att hästsnacket och kosnacket skippas! hehehehehehhe Där är du lite utsatt ;P



Kom dock på en cool sa igår mina initialer är EL, samma som Ericas. Dina är EH, samma som Lillericas ;P Plus att vi alla börjar på E, ganska fränt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela