Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

Vad tänker dom med?!

Publicerad 2011-12-13 15:17:05 i Allmänt,

Måste ba få tänka lite högt och klaga lite..

Idag när jag och Niklas va på ICA och handla så skulle jag köpa fil och eftersom jag äter laktosfritt så är det inte lika många som handlar sånt, så då tar dom inte hem sakerna lika ofta som tex vanlig fil. Så jag kollade på datumet och då gick de ut 15/12, och det fanns typ 10 st kvar och INGA andra.. Sen så äre det extra pris på dom, 2 för 36 kr (ord.19.90). Tror dom seriöst att man helt plötsligt vill ha 2 st då?! Visst, jätte bra om man ska baka lr nått, men jag ville ju bara ha 1 att kunna ha i kylen hemma som frukost. Då kan dom väl ha extra pris på bara 1 förp.! wellwell, köpte vaniljyoghurt ist. Men lite ställd blev man ju.

Förövrigt så är det Lucia idag, så jag fick (köpte) äntligen min lussebulle och julmust =D Dock smaka lussebullen inte lika bra som hemmagjord, men det dög =)



Fick en den här av Niklas i tidig julklapp för nån dag sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela