Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

bildbooomb från julen

Publicerad 2011-12-28 00:45:52 i Allmänt,

Uppesittarkvällen;




Julafton;
Vi mös på alla vuxna(-Zandra och Daniel) hemma och äldsta syster Therésze och Henrik,
för alla barnen hade rymt (inte alls, dom va hos sin andra förälder) och Z+D+L var med D:s syskon.
Så hela våran familj+resp. firade på juldagen. Det fungerade det med, dock så blev jag och syster Emma rastlös.
Därav bilderna nedan.


Ingen gran här inte, här kör vi på tall =P






Juldagen;








meeeeen...




nu är glada julen slut slut slut, julesakerna(jag hade ingen gran) plockas bort bort bort.. osv

Nu blev det sjuhelsikes mycket bilder, men skit samma =P Nu blire säääängen för min del, det ska städas och tvättas för fullt imorn blää =/

Kommentarer

Postat av: En Liten Emma

Publicerad 2011-12-28 09:51:04

Haha, Niklas ser väldigt läskig ut i dom där glasögonen! :P

Postat av: Kusin Eve

Publicerad 2012-01-02 13:53:49

Nångång så kommer vi upp och firar jul med er igen! Det lovar jag. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela