Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

åå, beslutsångest...

Publicerad 2011-12-15 18:48:22 i Allmänt,


Jag HATAR mitt hår, jag hatar alltid mitt hår! Jag hatar längden, färgen är tråkig, frisyren är ingen riktig frisyr osv.
Vill ha lååångt hår, hade jag haft pengar skulle jag gjort hårförlängning, men det har jag inte råd med. Så jag funderar på att klippa kort och färga det ljust igen, så som jag hade förut.. Men då kommer mitt hår falla av för det är så nött. Men ska testa ricinolja och se om det blir nå bättre med det, annars klipps det av, tror jag.. ååh, hatar det här.. Om jag klipper mig så kommer jag ångra mig och gnälla att jag vill ha tillbaka mitt långa hår, men nu när jag kollar på bilder sen jag hade den frisyren så vill jag JÄTTE GÄRNA fixa det så... ååh

Lite får man klaga/gnälla!

Såhär vill jag göra:



Då är det bara de att, om jag inte fixar håret (hårtork, saltspray och plattång) efter jag duschat så ser
det ur såhär.. Inte allt för fagert, men håret blir ju så himla risigt om man ska fixa det med hårtork och framförallt plattång varje gång.. SUCK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela