Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

24?+5

Publicerad 2011-12-28 00:07:18 i Allmänt,

Nu fattar jag NADA och INGENTING! Idag när vi va hos BM så sa hon att vi va i vecka 24+5, men jag får det bara till 23+5?! Men jag tror ju inte direkt att programmet i datorn där har fel.. Men förut när jag var kring vecka 18 så hade jag ju missat 1 vecka och sen dess har jag lagt in magbilder på datorn som jag döpt till vilken vecka+dag jag är i. Den 12 december var jag i vecka 21+4 och det är ju bara 2 veckor sen, så hur kan jag då idag vara i vecka 24+5?! =O Och jag har inte skrivit fel på just dom bilderna för det datumet plus vecka+dag stämmer överens med alla andra magbilders datum och vecka+dag.. GAAAH! blir ju tokig..







Lägg märke till allt tjockt i bakrunden hehe, kanske bara är julgodis trots allt ;)

Kommentarer

Postat av: En Liten Emma

Publicerad 2011-12-28 09:52:31

Stoooor mage!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela