Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

sådärja!

Publicerad 2011-04-27 13:19:17 i Allmänt,

Nu gjorde jag de, jag betställde en "onepiece" fast jag beställde den svenska versionen, den sk. ziperallen =) Och självklart så valde jag att skriva "Lillen" på fickan =] Den ska ju va personlig!
Skulle köpa den som H&M fått in för 399 kr, men den va såklart redan slut =/ så då blev jag sur och beställde en zippis ist =P haha, oooousch vad jag kmr ångra mig på fredag när jag och den nyblivna 18-åringen ska till stan och jag inte kmr kunna shoppa allt för mkt, men har ändå en tre-siffrig summa kvar på kontot =P plus lite småpengar som jag kommer få för lite olika saker =) så shoppa ska jag göra =D =D

Aja, kanske dax att börja med lite skolarbete nu och inte göra av med massa pengar =P

byyyee


myyyyys!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-04-27 13:45:26

Min ziperall skulle ha kommit den 22 April. ALLSÅ ÖVER EN MÅNADS LEVERANS! Men har den kommit, än? NEJ! Och inte fan kan dom svara på mail helller!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela