Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

ohyes

Publicerad 2011-04-16 17:01:23 i Allmänt,

Nu taggar vi träningsvärken som redan börja smyga sig på när man sitter still längre än 5 min!
Men kul vare iaf med bodypump, blir nog att börja de =) asm!

Körde stekig outfit idag efter badet också =P Underkläder, Nickes stoooora tröja och sockar.. haha sitter fortfarande med den outfiten också, det som är det värsta =P Men mitt smorsk ville typ aldrig torka in på benen och det är ju så hiiimla oskönt att ta på sig byxor med kladdiga ben..

Ikv blire att tjocka med gooodis =D det var hur läääängesen som helst jag gjorde det!

pussbaaah


Va den enda bilden som fanns på Nickes dator

Kommentarer

Postat av: En Liten Emma

Publicerad 2011-04-16 17:58:50

Haha, gud vad jag skrattade åt att du skrev smorsk. :D

Postat av: Niklas

Publicerad 2011-04-17 12:51:48

Meeh Så du tog bara den bilden för att bara den bilden fanns :O :/:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela