Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

It's not about the moneymoneymoney, lr äre?!

Publicerad 2011-04-26 12:36:38 i Allmänt,

Känner mig riiiik =D lr nästan iaf, får in 615 kr extra på mitt konto imorn =)
Känns helt okej just nu när jag är skyldig nicke 180 kr och ska köpa piercingar för 170 kr.
Det är dagar som denna man fattar varför mamma och pappa orkar jobba varje dag. Och tänk alla räkningar dom ska betala =O jag har lixom bara skulder till mina vänner/familj =P haha

Menmen, hoppas på MAAAAASSA jobb i maj så man får fet lön i juni så man har nått att leva på i sommar, har ju lyckats att inte skaffa ett sommarjobb =/ Men får ju tillbaka på skatten också, så det känns ASM! =D

Blir iaf en tripp till stan på fredag med Madde =) som förövrigt fyller 18 imorn!!! =D=D Se till att gratta henne då!
Check in thaa girl here!



Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2011-04-26 21:52:37

du ska ju dessutom få pengar från oss för bilstädningen!

Postat av: Madde

Publicerad 2011-04-26 22:53:58

Haha söt <3 :D Tagga shoppa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela