Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

husvagnsrally

Publicerad 2011-04-21 16:43:45 i Allmänt,

Befinner mig i angsjön nu =) I en mysig liten stuga med älsko <3

Blir ev hemfärd imorn eller på lördag, har inte planerat så långt än =P Men måste va hemma SENAST 14:00 på lördag för då ska vi till syrran som fyller år =) Sen blire att grilla middag hos håkan med trevligt folk och alkohol, SKÅL! =)


Ligger i överslafen med hörlurarna ipluggade och sjunger till låtarna lite nu och då =P
Nicke uppskattar det INTE =]


Nickepicke i underslafen och nördar lite han med =P sociala barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela