Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

datalös och utan laddare

Publicerad 2011-04-10 21:11:50 i Allmänt,

For till expert idag och hörde om laddaren som inte ville funka och om knappen som inte satt fast.. Det sluta med att dom tog in datorn för dom fick inte dit den :/ Så den kommer jag nog inte få se förns om typ några veckor... dynga! Men guud så skönt sen när jag får tillbaka min högra piltangent =) Men jag är orolig som tusan alltså, trodde ju inte direkt att dom skulle ta in datorn, så jag kopiera inte bilderna lr nått som jag hade på datorn.. täänkt om allt försvinner =O :( då dör jag verkligen.. ALLA mina bilder från 2010! Men på expert så sa dom att dom inte skulle röra nånting som hade med mjukvaran att göra eftersom det inte va nått sånt fel på datorn.. Hoppas!

Blir att käka på burger king imorn också =D typ första gången i mitt liv =O  heey norrlänning ;) haha
Ska fara till härnösand och kolla på bil som nicke ev. ska köpa så då stannar vi till i ö-vik och käkar på hem vägen =) en liten road trip sitter aldrig fel.. Skulle ba haft med en tjejkompis som man kan sitta och pladdra med, men det blir att ta med pappas dator, dongeln och hörlurar =) då kan man iaf sitta och lyssna på BRA musik =P
Saknar redan min dator, eftersom jag har MASSA filmer och alla OC avsnitt där som jag hade kunnat kolla på =/ buuhu

sry för det otroligt långa inlägget =P men kmri nte blogga så himla mkt nu när jag inte har min dator med alla bilder.

hane huuujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela