Elin Hörnkvist

- Lagom är bäst

älskade bejbi

Publicerad 2011-04-10 00:37:01 i Allmänt,

R.I.P. min kära dataladdare :/ Den ba sluta funka idag och börja typ ticka :O inte kul!
Ska fara till expert imorn och hoppas på att jag får en ny, annars blire att klara sig utan min kära bebis tills jag känner att jag har råd att köpa en ny laddare, kostar nämligen flera miljoner enligt min budget :/
Ska kolla om dom snabbt kan plutta tillbaka min högerpilknapp också sen jag slet bort både höger och vänster. Vänster har jag fått dit, men höger vill inte sammarbeta tyvärr.. Jävla elektronikskit!!

Får väl tacka pappas jobb för att han har fått en jobbdator som han tar med sig när han far till dorotea på veckorna, så jag kan låna hans dator nu tillsvidare.. Dock så har man iiiinga bilder lr nått på den :/ och jag som ladda hem OC igår som jag skulle se, fuck it!



Bebis <3



R.I.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Johanna Hörnkvist

Jag är en 21-årig mamma från vännäs. Bor med min sambo Niklas och son Neo (F; april 2012). Vill du veta något mer om mig så fråga :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela